Protektiranje guma (tyre retreading) ili obnavljanje guma  je nova tehnologija kojom se stare korištene gume čine ponovno upotrebljivima putem zamjene istrošenog i oštećenog vanjskog sloja novim.Kao kao i nove gume, protektirane gume mogu se lako upotrebljavati na svim vrstama vozila neovisno o njihovoj težini i namjeni. Garancija na protektirane gume je kao i za sve ostale 1 godinu.

 Osim poznatijeg obnavljanja guma za teretna vozila, obnavljaju se gume za osobne automobile,4x4 vozila i kombi vozila što također možete pronaći i kupiti na e Dijelovi web trgovini.

 Nadalje, protektiranje guma je u potpunosti sigurno.Ovako tretirane gume svakodnevno se upotrebljavaju na zrakoplovima, školskim autobusima, vatrogasnim vozilima i vozilima hitne pomoći, taksijima, kamionima, vojnim vozilima i milijunima motora.
Velik broj vozila na cestama raste iz dana u dan, a s time raste i broj vozila koja trebaju redovitu zamjenu guma.

Daljnjim ekonomskim razvojem zemalja, očekuje se intenziviranje transporta i porast broja putničkih vozila te u skladu s tim povećanje potražnje za protektiranim gumama.

 Industrija protektiranih guma daje neizmjeran doprinos očuvanju okoliša, budući da se u procesu proizvodnje štedi stotine milijuna litara nafte, troši se značajno manja količina sirovina, smanjuje se emisija ugljičnog dioksida te broj i veličina odlagališta otpada.

 


 ZAŠTO PROTEKTIRANE GUME ?

-          50%  su jeftinije dok u kvaliteti ne zaostaju za ostalima(masovna upotreba u avio industriji,taksi službe,vozni parkovi....

-          trajnost protektirane gume prema iskustvima potrošaća  jednaka je  trajnosti nove

 JAMSTVO?

-          Isto kao i nove gume- 1 GODINU


ŠTEDITE VRIJEME?

-          dostavljamo ih na kućnu adresu ili direktno Vašem vulkanizeru

 

SIGURNOST

-          koriste se  od strane aviokompanija, vojnih aviona u SAD-u , školskih autobusa, vozila hitne pomći svih vrsta. Dokazano je da su protektirane gume također igurne i izdržljive kao i nove gume, zahvaljujći testovima u laboratorijama i godinama iskustva u  sličnim primjenama, gdje se koriste nove gume.


EKOLOŠKI STE SVJESNIJI?

-          protektirane gume smanjuju potrošnju energenata kao što su nafta, struja, voda zbog   specifičnosti načina njihove izrade

-          za proizvodnju jedne nove gume utroše se otprilike 182 litre nafte i njezinih derivata, za obnovu gume potrebno je 35 litra


PONUDA e Dijelovi

U našoj ponudi protektiranih guma nudimo najveći izbor  protektiranih guma ljetnih i zimskih za osobna vozila, 4x4 vozila , kombi vozila, te protektirane gume  za teretna vozila. Na sve protektirane gume dajemo 1 godinu garancije kao i na sve ostale.

Zastupnici smo jedinog  hvatskog proizvodjača protektiranih guma sa 20 godišnjom tradicijom i kvalitetom proizvodnje protektiranih guma za osobna vozila, 4x4, kombi te teretna vozila.

 Također distribuiramo najvećeg proizvodjača protektiranih guma za teretna vozila u Hrvatskoj  koji je zbog visokoe razine primjene svih standarda u procesu obnavljanj automobilskih guma, kao i krajnjeg proizvoda – obnovljene gume postaje partner najvećih proizvođača automobilskih guma – korporacija GOODYEAR, BRIDGESTONE i MICHELIN.

 


 POSTUPAK PROTEKTIRANJA

Samo karkase koje su u savršenom stanju i pažljivo pregledane se koriste za protektiranje.

Istrošeni sloj je izbrušen i novi sloj se primjenjuje na karkasi kroz vrlo sličan proces namijenjen za proizvodnju novih guma. Postoji nekoliko različitih tehnika, no krajnji cilj ostaje isti: primijeniti novi gazeći sloj pomću topline i pritiska.

 

Proces protektiranja

Proces protektiranja uključuje sljedeće korake:

  1. Početni pregled
  2. Brušenje
  3. Priprema / sanacija karkase
  4. Postavljanje gazečeg sloja
  5. Vulkanizacija
  6. Završni pregled

 

1) Početni pregled:

Dobra protektirana guma mora počivati na čvrstim temeljima. Početni pregled omogučuje da se

utvrdi da li se karkasa može koristiti za protektiranje ili ne. Ovaj preliminarni pregled je možda

najvažniji korak u procesu protektiranja. U donošenju odluke da se prihvati guma za protektiranje,

firma se obavezuje da će staviti svoj brend na gotov proizvod i dati garanciju na isti.

 

2) Brušenje

Traka gaznoga sloja je uklonjena sa karkase procesom brušenja.

Svaki model guma ima specifičan format u smislu širine, profila i radijusa. Karkasa mora biti

izbrušena kako bi se postigla točna dimenzija i to će omoguæiti optimalan kontakt između gaznoga

sloja i ceste.

 

 

3) Priprema / sanacija karkase

Nedostaci koji su na karkasi nastali nakon brušenja, sada se mogu popraviti,

ako je šteta u prihvatljivim granicama. Stručnjaci su obučeni da prepoznaju koji se nedostatak može

popraviti, a koji ne se može. Kada je šteta previše ozbiljna, karkasa se mora odbaciti. Faza sanacija

je ključna u procesu obnove.

 

4) Postavljanje gazečeg sloja

Nakon što su popravke provedene, izbrušena karkasa je spremna da dobije novu traku. Postoje dvije

vrste procesa vulkanizacije koje se koriste da bi postavili gazni sloj na karkasi: vulkanizacija u kalupu

i pre-vulkanizacija. Svaki od ovih načina će pružiti vrhunski proizvod, ali svaki mora biti učinjen od

strane kvalificiranih profesionalaca.

 

5) Vulkanizacija

Vulkanizacija je proces spajanja novog gazeæeg sloja sa obnovljenom karkasom.

U procesu vulkanizacije u kalupu, spremna karkasa koja je dovedena na točan promjer sa

ne-vulkaniziranom gumom je postavljena u kalapu.

Onda se toplina primjenjuje tokom određenog vremena da bi došlo do stvrdnjavanja/vulkaniziranja.

U procesu pre-vulkanizacije, vulkaniziranje se proizvodi u prostorijama i gdje se zrak grije na struju,

paru ili ulje. Karkasa je pripremljena sa novom gumom zatim je postavljena u tu prostoriju gdje

pritisak i temperatura vulkaniziraju ljepljiv sloj gume.

 

6) Završni pregled

Posljednji korak procesa obnove je završni pregled. U ovom dijelu  (protektiranja), sve

protektirane gume su studiozno pregledane da se osigura da je to siguran proizvod koji će biti isporućen kupcu.

 


TERETNE PROTEKTIRANE GUME

Kvaliteta konačnog proizvoda, obnovljene teretne ili autobusne gume, temelji se na pouzdanom odabiru karkase, rabljene automobilske gume.

U proces obnavljanja ulaze samo karkase koje udovoljavaju propisanim standardima Pravilnika ECE R 109 u čemu sve veći značaj dobiva suvremena oprema za kontrolu guma.

 

Suvremen elektronički pregled gume takozvanom interferiometrijom omogućuje brzo i realno utvrđivanje oštećenja gume izravnim pregledom i kompjuterski obrađenim podacima na video ekranu. Podaci se pohranjuju od početnog pregleda karkase do konačnog pregleda gotove obnovljene gume i mogu se, na zahtjev kupca, argumentirati u elektroničkom obliku, na CD ili DVD zapisu.

Ovakav oblik kontrole guma u procesu obnavljanja primjenjuje svega nekoliko pogona u Europi, budući da je riječ o visokosofisticiranoj opremi koja se rabi, primjerice, u proizvodnji aviona